EMMAERIKA

Alla inlägg under november 2011

Av Emma pettersson - 23 november 2011 19:02

jaha ... då var man i skolan till halv 12 sen så fick jag lov att åka hem :(

så nu är man hemma och sjukar , men jag hoppas att någon är social på sms .

har super tråkigt men jag slipper skolan :) men jag ska operas snart och jag hoppas att det går bra , för jag vill inte vara död ! jag vill leva livet ut !

jag fryser hela tiden och jag saknar min underbara syster sara ... du är underbar , saknar dig grymt mke men jag ska åka till mamma och syrran på fredag . men då har jag inte tillgång till dataor så ni får stå ut <3 jag älskar MALIN hennes blogg heter MalinLinneaHolvall.blogg.se ! kolla in den ! <3

måste kila nu ... hejdå :) <3

Av Emma pettersson - 20 november 2011 18:16

hej    nu har man haft en underbar helg och underbara moster diana    jah och amanda har haft kul helg med Emelie .... vi har typ lekt med henne . hon ville leka kurragömma och vi gjorde det för att Emelie ville !   Emelie är ju bara 5 år ... helt ROLIGT



heeheh idag så sminkade jag och amanda moster .... (hon såg ut som en uggla )

det var så roligt ! <3 kommer att minnas denna dag :)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


heheh lilla jag :)
bloggar bland annat om min vardag osv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emma

Malin

Malin e en bra vän.. hon hjälper mig när jag har det svårt!

my life in word and pictures

 

Gästbok

skriv gärna något innan ni klickar bort min blogg


Ovido - Quiz & Flashcards