EMMAERIKA

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

tillbaka blick på livet tidigare :*

Av Emma pettersson - 29 december 2011 22:04

                                        MOA , MINNS DU?

 allt vi har gjort tillsammans , men nu finns det bara minnen kvar !roliga minnen :)

vi har gjort allt som går att göra , minns du när vi var liten och lekte på fritis och hade kul ? önskar att vi fick tillbaka den underbara tiden ... nu sitter man och skrattar åt det för det var sååååååååååååååå roligt :)


om du behöver veta en sak så finns jag alltid för dig gumman , vad som än händer . jag kanske inte är din bästa vän men vi är/var vänner och jag vill inte förlora dig ! du e en del av min barndom och jag släpper dig aldrig ! jag skulle jaga dig som mario jagar hans prinsessa ... du betyder mycket för mig !



                                   MALIN :*******

jag har inte känt dig länge , men länge nog för att veta att du en toppen tjej :*  jag skulle göra allt för dig

skulle aldrig kunna leva utan dig , tack för att du kom in i mitt liv och ändrade på mig !

förr var jag bara en elak och hade nästan inga vänner alls . men tack vare dig så e jag en glad tjej som gör det mesta och har många vänner !


 tack älskling ! jag har lärt mig en sak från mario : det är värt att springa efter sin prinsessa , det spelar ingen roll hur många hinder det kommer i vägen , vi rockar sönder alla hinder :**33333333 älskling , jag älskar dig !




ps. jag e inte lebb om ni skulle börja tro det , malin är min vän och jag älskar henne !


 
 
Ingen bild

Malin

30 december 2011 13:14

Fan vad ja älskar dej Emma, du är en av dom som är viktigaste i mitt liv. ja släpper dej aldrig och skulle vi börja bråka så kommer ja göra allt för att bli din vän igen. du är min lillsyra och det kommer du alltid att vara. ja vill vara vän med dej tills döden skiljer oss ifrån och efter döden. de finns inte ord för att beskriva dej min älskling. du har precis allt man kan önska sig. när jag hade de som svårast kom du in i mitt liv och hjälpte mig genom tuffa tider. utan dej hade ja inte klarat de. vi har så många minnen tillsammans och det k0mmer bli fler, många, många fler!! ja älskar dej syster min !!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3

Emma pettersson

30 december 2011 14:58

alla säger : " du hjälper andra än vad du hjälper dig själv "

pappa säger så , alla säger så till mig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma pettersson - 17 mars 2012 19:57

nu har jag fått lov att fixa en annan blogg ! den jag har nu är www.emmmapettersson.wordpress.com   checka den så e ni best! ...

Av Emma pettersson - 11 februari 2012 17:27

tja ! har bestämmt mig att jag inte ska byta blogg ! stannar kvar alltså på denna blogg :) igår på rosa huset var det disco mellan 20-24 , där träffa jag underbara personer och simon målade en jätte fin bild  ! <333333 kommer aldrig att glömm...

Av Emma pettersson - 5 februari 2012 17:19

hej alla , nu blir det att byta blogg ( kommer att ha kvar denna också men jag kommer inte vara inne på den så ofta ! den andra bloggen blir nog på www.blogg.se blir så trött på bloggplatsen .....   aja herrå för stunden <333 härlig helg h...

Av Emma pettersson - 28 januari 2012 17:38

hej alla mina små läsare ! i dag/eftermiddag åkte jag skoter , har typ inte kört skoter sen 2009 och då körde jag in i skogen och kunde inte stanna ... men idag när jag åkte hade jag syrran bakom mig och sen körde jag , det gick azum ! förutom att sk...

Av Emma pettersson - 27 januari 2012 20:22

hej , nu är det en liten frågestund , den håller på tills på söndag så det är lika bra att fråga på !  svarar på alla frågor ...

Presentation


heheh lilla jag :)
bloggar bland annat om min vardag osv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emma

Malin

Malin e en bra vän.. hon hjälper mig när jag har det svårt!

my life in word and pictures

 

Gästbok

skriv gärna något innan ni klickar bort min blogg


Ovido - Quiz & Flashcards